emile-defny-vs2018.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog! reislog: emile-defny-vs2018

Hallo en welkom op mijn reislog: emile-defny-vs2018

Dit jaar is het weer zo ver. We gaan in Augustus 2018 naar de VS (alweer? Ja alweer!).

Het doel is om een paar dagen in New York te verblijven daarna naar Warwick (rondleiding op ons hoofdkantoor (Bethel) en we mogen tussen de middag meeeten (supah!) op Bethel, daarna de bus naar Washington (4 dagen blijven we daar) , een bezoek aan de stad van Rocky (Philidelphia) en ook een bezoek aan de Niagara Falls. Veel te doen dus! Oja en misschien nog naar Canada!

Vanaf eind augustus 2018 zul je hier dan regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we zijn en waar we al geweest zijn.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom. Als je al in de lijst staat kan je je ook verwijderen van de lijst. Excuses als ik je gespamd heb!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Emile